Recenzie: Amantul

Editura: TREI

Format: 200×130

Nr. pagini: 542

Traducător: Camelia Ghioc

Descriere: Ava O’Shea este designer de interior și are o carieră de succes. E frumoasă, elegantă, puţin aiurită… și habar n-are ce o aşteaptă la Conac, unde se duce pentru un nou proiect.
Acolo o întâmpină Jesse Ward, un tip extrem de arătos, destul de infatuat, indecent de bogat, un pic playboy, deosebit de atent și nemaipomenit de atrăgător pentru Ava.
Ea tocmai a ieşit dintr-o relaţie dezamăgitoare şi, deşi se luptă din răsputeri să nu cadă în mrejele fermecătorului Jesse, nu poate controla dorinţa pe care acesta i-o stârnește. Iar Jesse o doreşte la rândul lui şi e decis s-o aibă.

“Nu ai cum să nu te îndrăgostești de personajele lui Jodi Ellen Malpas.” – ScandaliciousBookReviews.com

“Amantul e o aventură sexy, sălbatică, provocatoare. Toate răsturnările de situație îți dau fiori… De-abia aștept continuarea!” – TheBookListReviews.blogspot.com

“Te captivează de la prima pagină. E plin de erotism, de pasiune și romantism… Te face să vrei mai mult.” – BookishTemptations.com

“Nu poți să te desprinzi de cartea aceasta!” – FictionVixen.com

Mereu mi s-a părut că îmi asum un risc atunci când vine vorba de colecția Eroscop de la Editura Trei. Unele cărți sunt cu mult peste așteptări, altele mi s-au părut că au fost încadrate destul de greșit acolo, iar altele, cum a fost Amantul de Jodi Ellen Malpas se încadrează perfect în colecție, așa cum o văd eu – erotism, pasiune, mister și o poveste care să te țină prins între paginile cărții.

Nu pot spune că autoarea a venit cu ceva nou. Nu. Din contră. Avem de-a face cu vechea poveste cu care ne-am obișnuit până acum destul de bine – o eroină destul de amețită, care se îndrăgostește până peste cap de un bărbat indecent de bogat și de frumos, posesiv, destul de secretos când vine vorba despre trecutul său și… evident, cu câteva probleme. Garantez fanilor autoarei E. L. James că o să se îndrăgostească de Jese Ward.

Ava O’Shea are doar douăzeci și șase de ani și tocmai a ieșit dintr-o relație în care a fost înșelată de nenumărate ori. Locuiește împreună cu prietena sa Kate – un personaj pe care l-am îndrăgit pentru sinceritate și umor – și nici prin gând nu îi trece să se mai implice într-o altă relație, în special într-una cu un client de-al său. Însă lucrurile se schimbă atunci când sosește la Conac și, în locul unui bătrân cu burtă și trabuc, dă peste Jesse.

Dumnezeule mare! Inima îmi sare ca un arc, iar respirația mea haotică o ia razna de-a dreptul periculos. Mă ia brusc cu amețeală, iar gura ignoră total ordinele creierului de a spune ceva. Stau ca tuta și mă holbez la bărbatul ăsta, timp în care el mă privește fix. Vocea lui voalată m-a făcut să înțepenesc în loc, dar înfățișarea lui… înfățișarea lui m-a făcut piftie – o piftie tremurătoare și total incapabilă de vreo reacție.

Deși povestea în sine pare să fie clișeică la prima vedere, romanul este scris la persoana întâi, din perspectiva lui Ava O’Shea, iar stilul autoarei te ia prin surprindere. Limbajul personajelor este… să îi spunem colorat, iar descrierile nu duc lipsă de nimic. Cititorul se pierde în mintea lui Ava cam la fel de ușor pe cât se pierde ea în fața lui Jesse și, credeți-mă, e destul de greu să mai găsești o cale de scăpare.

Mă uit la el cu gura căscată și el mă orbește cu zâmbetul lui până la urechi. Apoi scutur din cap și arunc o privire-n oglindă. Of, sunt roșie toată! Am buzele umflate și roz, părul încă prins în coc, dar șuvițe rebele atârnă spiralat din toate părțile și rochia mi-e șifonată. Am nevoie de cinci minute să mă pun la punct.

Pe parcurs recunosc că am avut și eu uneori nevoie de cinci minute ca să înțeleg ce se întâmpla. Ava și Jesse sunt atrași unul de celălalt încă din prima secundă în care se întâlnesc, iar o parte destul de mare din acțiunea cărții se bazează pe atracția pe care o simt unul în fața celuilalt. Însă am avut nevoie de o pauză ori de câte ori când Ava încerca să își nege sentimentele. Și de încă una de fiecare dată când voia să fie lăsată în pace, dar tot ea era cea care aștepta să îi sune telefonul.

Ava, ai fost a mea din clipa în care ai pus piciorul la Conac.

Relația dintre cei doi este perfectă și dezastruoasă în același timp. Ava își dă seama că încercând să scape de atracția pe care o simte pentru Jesse, nu a reușit decât să se îndrăgostească de el. Jesse s-ar putea să nu fie chiar omul perfect care pare la prima vedere, însă s-ar putea să fie prea târziu ca să mai scape cu inima intactă.

Îi pasă? Vreau să mă iubească, nu să-i pese.

Amantul este cartea perfectă dacă vă este puțin dor de Christian Grey – de posesivitatea lui, de mister și acea eroină puțin aiurită care se îndrăgostește până peste cap. Sau de Gideon Cross. Și partea bună este că Amantul este doar prima carte din serie și că vom mai avea parte de povestea dintre Jesse și Ava, mai ales după finalul primului volum care m-a luat prin surpindere.

Mulțumesc librăriei online Libris pentru exemplarul oferit. Cartea poate fi achiziționată de aici.